Heb jij je zaken altijd goed op orde en bewaak jij het overzicht? Signaleer jij kansen en ben jij de klantvraag voor? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als Projectassistent ben jij een belangrijke schakel in het team!

Locatie dienstverband: Zwolle
Minimum aantal uur per week: 16
Maximum aantal uur per week: 32

Direct solliciteren

Functieomschrijving

Wij zijn op zoek naar een projectassisent voor het HWBP project Stadsdijken (16 uur), een projectassistent voor project Echten (16 uur) en een projectassistent voor Integrale Watersysteem Projecten (16 uur). Een combinatie van 2 functies is mogelijk waardoor je uitkomt op 32 uur per week.

Wat ga je doen?
Als projectassistent verzorg je de organisatorische en administratieve ondersteuning van een projectteam. Tot je taken horen:

  • het regelen van afspraken, activiteiten en evenementen;
  • documentbeheer en archivering;
  • opstellen agenda, notuleren, bijhouden actie + besluitenlijsten;
  • verwerken van inkoopopdrachten en aanbestedingsdocumenten;
  • verzenden van nieuwsbrieven;
  • regelen van attenties;
  • je bent ambassadeur van de door ons gebruikte applicaties;
  • het onderhouden van contact met zowel interne als externe partijen.

Wat wij vragen

  • Je hebt een afgeronde mbo4/hbo opleiding en affiniteit met het vakgebied projectondersteuning;
  • Je bent en resultaatgericht en pragmatisch;
  • Je toont initiatief, ziet kansen en maakt deze bespreekbaar;
  • Je bent een enthousiaste, proactieve en flexibele collega;
  • Je hebt een klantgerichte instelling;
  • Je weet je zowel mondeling als op schrift goed uit te drukken;
  • Je hebt ervaring met Microsoft Teams en de daarbij behorende 365 applicaties.      

Wat wij bieden

  • Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een enthousiast en vakkundig team;
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bedraagt het salaris minimaal € 2.937,- en maximaal € 3.771,- (functieschaal 7) bruto per maand op basis van 36 uur;
  • Naast je salaris krijg je een individueel keuzebudget (21% van het brutosalaris per maand) waarin de vakantietoeslag en eindejaarsuitkering zijn opgenomen. Als medewerk(st)er beschik je zelf over dit budget en je bepaalt zelf wanneer je welk deel ervan laat uitbetalen, boven op je maandelijkse salaris;
  • Wij werken plaats- en tijdonafhankelijk. Om dat goed te kunnen doen liggen een laptop en telefoon voor je klaar. Voor woon-werk geldt een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
  • Een thuiswerkvergoeding en de mogelijkheid om je thuiswerkplek Arbo-technisch in te richten; 
  • Een jaarcontract met daarna de mogelijkheid op een contract voor onbepaalde tijd; 
  • Werken bij ons betekent vooruitdenken. Dat geldt ook voor jouw ontwikkeling. Talent, kwaliteit en ambitie maar ook een goede balans tussen werken en leven staan bij ons centraal. Hiervoor is een persoonlijk basis budget beschikbaar van € 6.000 per 5 jaar;
  • De pensioenvoorzieningen zijn verzekerd bij het ABP. Je hebt de mogelijkheid om deel te nemen aan onze collectieve verzekeringen. 

Bedrijfsinformatie

De afdeling Bestuur en Organisatie heeft een adviserende, faciliterende, regisserende en ondersteunende rol op organisatie brede processen en –ontwikkelingen. Zij adviseert het bestuur en management, draagt bij aan het optimaliseren van de bedrijfsvoering en de processen, ontwikkelt kader- stellend beleid en bewaakt en evalueert de uitvoering. De afdeling streeft permanent naar een goede klanttevredenheid en meet deze ook. Daar waar wenselijk doet zij voorstellen tot bijstelling van beleid.

Solliciteren

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Gepke Robijns, Teamleider Business Support via mail gepkerobijns@wdodelta.nl of via telefoonnummer 06 - 3114 4814.

Voor meer informatie over de procedure kun je contact opnemen met Danny de Boer, Corporate Recruiter via e-mail dannydeboer@wdodelta.nl of via telefoonnummer 06-5001 4425.

Lijkt deze vacature iets voor jou? Solliciteer dan vóór dinsdag 7 mei 2024 via de link www.wdodelta.nl/vacatures en gebruik het sollicitatieformulier onderaan deze pagina en voeg je sollicitatiebrief met CV toe.

De sollicitatiegesprekken zijn gepland op 14 mei 2024 in de middag.
De 2e gesprekken zijn gepland op 22 mei 2024 in de ochtend.

Deze vacature wordt tegelijkertijd in- en extern open gesteld.

Wij kiezen voor gelijke kansen voor iedereen. Bij gelijke geschiktheid geven wij de voorkeur aan hen die in ons arbeidsproces ondervertegenwoordigd zijn.
 

Het formulier wordt geladen.
bovenaanzicht dijk